Monday 6 December 2010

ønskeliste del 3; hobbysaker papir og blekk




Jeg har allerede to distress inks,  "tea dye" og "pine needles". Jeg kunne tenkt meg flere bruntoner og litt blått og rødt. Ink blending tool er helt essensiellt, og jeg har ikke skaffet den enda. Og flere kan være en fordel, da slipper man å skitne til stempelpute av en annen farge.


 
Her har jeg ikke noen farger eller utstyr fra før (disse fargene virker også på metallgjenstander, til forskjell fra blekkputa som bare virker på papir og annet porøst.) 

Alle produktene her kommer fra Ranger, Det er endel butikker som fører det(iflg ranger.com) i Drammen og Oslo, men ikke i Trondheim. Og så er det såklart en hel mengde nettbutikker som fører produktene.
For å få disse siste produktene(perfect pearls og embossing) til å funke som de skal, behøvs det også en varmepistol, som ikke er så varm og stor som en industriell...

Ranger har en hel mengde fantastiske produkter, jeg har vist fram bare noen.

Stempelputer av alle slag er også på ønskelisten, vanskelig å påpeke en spesiell, siden det er så utrolig mange varianter. Men i hovedsak KLASSISKE MØNSTRE, BAKGRUNNSFYLLERE(som noter, prikkete mønstrer eller tekst), TRIVELIGE FIGURER og ALFABETER/FONTER
Her er bare noen eksepler funnet fram i all hast: (her er link til massevis av eksempler)


No comments:

Post a Comment