Monday 6 December 2010

skoskapet vil oppdateres? ønskelisten del 2

 
Bildet er mest for å vise litt hva slags typer klær og sko jeg har tittet mest på denne høsten. 
Nå for tiden går det mest i lange(lengde litt ned på låret) lagpå lag greier, helst tights eller jeans, og kanskje en strikket lang kjole utenpå, og ganske ofte bolero, eller en vest med hette. 

På det aller kaldeste har jeg hatt på meg flere høyhalser, to lag med votter og to par leggvarmere helt opp til knærne ;) alltid ull helt innerst. Settet med lilla janus som mamma kjøpte til meg i påsken har vært utrolig bra, og brukt mye. 

Tilbehør som belter og smykker blir ofte glemt til hverdags, for jeg har lenge nok styr med å komme meg inn i alle lag med varme klær. Og når man begynner kl 7 på morgenenen, blir det bare tid til akkurat passelig mye påkledning og frokostlaging. Men jeg elsker jo ørepynt og fine saker, armbånd og smådetaljer, så jeg sier ikke nei takk om noen byr =)

Jeg har ofte sett på litt høyere støvler med pelsdetaljer og som er store nok til å romme både bukse og lange lester i skaftet, men jeg klarer ikke bestemme meg, og flere par blir litt for dyrt, kanskje...
Gina Trikot har veldig mange fine ensfargede trikot-trøyer for eksempel, i flere lengder. De sier jeg ikke nei takk til. Strikkede vester og gensre er også noe jeg blir glad for.

Fargene er som vanlig da... kanskje ikke så mye lilla og pink denne gangen fordi håret mitt er så knall rødt at det blir litt krasj. Kanskje innslag av varme bruntoner og petrolgrønt??

Klærne plukket ut her er fra Blue Banana, og skoene er Din sko, Demonia, Funtasma, Mekka og Ugg. De firkantede smykkene er fra epla.no, og det runde er fra Mekka(finsk skobutikk). Illustrasjonsbildet i hjørnet er fra lookbook.nu

No comments:

Post a Comment