Tuesday 6 December 2011

6. December

Today Finns celebrate their independence day. Most of them nursing a colorful hangover...

Me, however, have used my day off work to study prions and antimocribial peptides, been to a lecture online and gotten restless feet. And apparently, its fully acceptable to wait 1.5 hrs for two lukewarm pizzas to be delivered to your home (even if the kitchen making them are situated not 500 m from here), without any cut in price. Food hygene and quality customer service on its best.

And in the spirit of the day, I picked a picture with fitting theme in the colours. This prettyness was on my car roof the other day, natures wonders of beauty in crystalised water.

2 comments:

  1. Å lese bloggen din er omtrent den eneste julestemningen jeg får nå for tiden. Håper du fortsetter å poste :)
    klem, Amanda

    ReplyDelete
  2. Jeg skal dra meg i kragen! jeg hadde bare så mye annet på gang hele uka! men nå er det jo fikset!
    Håper du får en fin jul uansett, du får ialle fall kose deg som best du kan (for det kan jeg se at du klarer! fine bilder!)

    ReplyDelete